Klacht melden
Taxi Delft kenmerkt zich door de voordelige kosten zonder verrassingen en dat ze 24 uur per dag bereikbaar zijn. Ook de beoordelingen zijn goed, waarbij mensen Taxi Delft complimenteert met hun goede service, vriendelijkheid, behulpzaamheid en de prijs. Maar het kan in enkele gevallen voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent over je rit. Dan is het mogelijk om deze klacht te melden bij het
taxibedrijf. Zo zorgt Taxi Delft ervoor dat zij zich kunnen blijven verbeteren om hun klanten een veilige en comfortabele rit te geven.
Meld je klacht door te bellen of te mailen
Een klacht melden bij Taxi Delft kan via de
klantenservice van het bedrijf. Het is mogelijk om te bellen naar 015-2024666, zodat je op een eenvoudige en snelle manier aan kan geven wat het probleem is. Het bedrijf gaat met je in gesprek en zorgt dat je op een goede manier wordt geholpen. Er wordt naar je problemen geluisterd en het bedrijf doet er alles aan om de problemen op te lossen. Het is ook mogelijk om te mailen naar Taxi Delft via
info@taxidelft.nl. Het taxibedrijf zorgt ervoor dat er zo snel mogelijk contact met je wordt opgenomen om je klacht te verhelpen. (ENKEL KLACHTEN BIJ RIT DIE GEREGISTREERD STAAT BIJ TAXIDELFT.NL) Taxi Delft neemt enkel klachten aan die bij de delftse taxicentrale TaxiDelft.NL zijn geregistreerd. TaxiDelft.NL is niet verantwoordelijk voor de overige taxibedrijven in Delft. Al onze ritten staan geregistreerd.
Altijd bereikbaar
Naast klachten is het ook mogelijk om te bellen of te mailen als je vragen hebt over een taxirit. Dit kan 24 uur per dag, zeven dagen per week. Bekijk eerst de website voor alle informatie. Hier vind je onder meer de bestemmingen, mogelijkheden om te reserveren, de tarieven en de
betaalwijze. Mocht je daarna toch nog vragen hebben dan zal het bedrijf deze beantwoorden via de telefoon of de mail.